Klubmesterskab 2018

Igen i år, fantastisk opbakning til årets klubmesterskab – hele 22 ryttere deltog, på trods af regn fra morgenstunden og med Flemming Pedersen som ny Klubmester.

De fleste ryttere indfandt sig ved Kvarterhuset, enkelte kørte selv ud til Strands blomster, hvor alle samledes omkring 9:30. Der blev indtaget en masse kaffe, rundstykker og kage, hvorefter rytterne blev sendt ud på 5 km enkeltstart. Herefter grupperedes rytterne, ud fra enkeltstartstiden – 5 hold, heraf det ene et rent pigehold.

Fra den første gruppe (de 4 med den langsomste enkeltstart), blev sendt afsted til den sidste gruppe (de 3 med den hurtigste enkeltstart), var der 12½ minut, med jagtstart. Efter 20 km nåede grupperne i mål indenfor 2 minutter og 42 sekunder

Vinderholdet, som var kommet først over stregen bestod af Jens Peder, Peter Brøndsholm, Stig Jørgensen (forsvarende mester), Hans Ole og Flemming Pedersen – stort tillykke til alle 5. Dameholdsmester blev Karen Ibsen, som havde den bedste enkeltstart blandt damerne. Flemming blev klubmester, da han havde den bedste enkeltstart på Vinderholdet. Stort tillykke til dem begge.

Herefter blev der fortæret pølser, brød, øl og sodavand og hygget.

Tak for den store opbakning og det gode humør.

Der kommer billeder fra dagen senere.

Bestyrelsen, SCK-Kolding.